Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja odnose se na poslovanje i usluge internet trgovine http://parttypek.si/ i sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot-UPB2). Internetskom trgovinom http://partypek.si/ upravlja tvrtka PartyPek d.o.o., Sneberska cesta 58a, 1260 Ljubljana – Polje (u daljnjem tekstu “ponuditelj”). Korisnik je osoba koja koristi našu web stranicu i trgovinu http://parttypek.si/, odnosno kupac u internetskoj trgovini (u daljnjem tekstu „kupac“). Sadržaj su svi podaci, informacije, materijali i ostali sadržaji objavljeni na web stranici i internetskoj trgovini http://partypek.si/, što uključuje i tekstove, slike, fotografije, glazbu, video sadržaj, softver, audio sadržaj, grafiku, robne marke i servisne oznake i više.
Opći uvjeti poslovanja uređuju rad internet trgovine http://parttypek.si/, prava kupaca te poslovni odnos između davatelja i kupca. Uvjete poslovanja ponuditelj je objavio na web stranici http://partypek.si/ i vrijede od 11.01.2018.
Tvrtka PartyPek d.o.o. zadržava pravo izmjene uvjeta poslovanja na web stranici http://partypek.si/ u bilo kojem trenutku, bez prethodne najave.
Informacije o tvrtki
Internet trgovinom http://partypek.si/ upravlja tvrtka:
PartyPek d.o.o., Sneberska cesta 58a, 1260 Ljubljana – Polje
PDV ID: SI84286377, PDV obveznici.
Matični broj: 8124868000
SKD: G47.910 Trgovina na malo poštom ili putem Interneta
Poslovni račun otvoren kod Delavske hranilnice d.d. : SI56 6100 0001 8638 606
Datum upisa u sudski registar 11.1.2018., upisan kod Okružnog suda u Ljubljani.
Redatelj: Tadej Golob
Broj telefona: +386 51 42 4646 +386 40 701344
E-mail: info@partypek.si
Želimo vam ugodno iskustvo kupovine.
Vaša internet trgovina PartyPek d.o.o..
Dostupnost informacija
Dostopnost informacij
Ponuditelj se obvezuje kupcu uvijek dati sljedeće podatke:
a) identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, matični broj),
b) kontakt podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
c) bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući usluge i jamstva nakon prodaje),
d) dostupnost artikala (svaki artikl ili usluga ponuđena na web stranici treba biti dostupna u razumnom roku; u slučaju nedostupnosti, o tome ćemo vas obavijestiti),
e) uvjete isporuke artikala ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke),
f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno navedene te mora biti jasno prikazano jesu li u njih već uključeni porezi i troškovi prijevoza,
g) način plaćanja i dostave,
h) valjanost ponude,
i) rok u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjete odustajanja; osim toga, također o tome košta li i koliko kupca vraća artikl,
j) objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.
Korištenje internet trgovine (neregistrirani ili registrirani posjetitelj)
Posjetitelj koristi Internet trgovinu kao neregistrirani korisnik, ali ima mogućnost brze registracije svog korisničkog profila u pojedinačnim online koracima.
Korisnik se registrira ispunjavanjem obrasca za registraciju sa sljedećim podacima: Ime, prezime, adresa, e-mail i broj telefona, te je upoznat s općim uvjetima narudžbe koje potvrđuje i prihvaća.
Registracijom korisnik dobiva pristup profilu na kojem može pratiti svoju povijest kupnje, a registracija također koristi korisniku u smislu bržeg i jednostavnijeg naručivanja putem internetske trgovine http://partypek.si/ jer korisnik ne treba za unos podataka o adresi dostave, kako se upisuje prilikom registracije u sustav. Ukoliko korisnik želi dostavu na drugu adresu, tu mogućnost ima i prilikom nove narudžbe.
Registracija je moguća tek nakon unosa svih obveznih podataka i prihvaćanja općih uvjeta korištenja web stranice http://partypek.si/. Ukoliko korisnik ne želi unijeti neki od obveznih podataka ili ne prihvaća opće uvjete, neće moći uspješno završiti prijavu te se njegova registracija neće provesti ili uspješan.
Korisničko ime i lozinka nedvosmisleno određuju i povezuju korisnika s unesenim podacima. Nakon registracije korisnik se može prijaviti na svoj profil s korisničkim imenom koje je isto kao email adresa i lozinka koju je odabrao prilikom registracije.
Ukoliko se korisnik želi pretplatiti na obavijesti o aktualnim akcijama i novostima, to može označiti prilikom registracije i time automatski potvrditi i složiti se s privolom za primanje e-novosti. Korisnik također može odjaviti primanje obavijesti u bilo kojem trenutku slanjem poruke sa zahtjevom za odjavu na info@partypek.si.
Jamčimo zaštitu i povjerljivost osobnih podataka u skladu s dolje navedenim u ovoj pravnoj obavijesti.
Narudžbe
Narudžbe možete predati putem interneta, svaki dan od 00:00 do 24:00.
Narudžbe zaprimljene od ponedjeljka do petka do 15 sati bit će poslane isti dan ili najkasnije sljedeći radni dan, ako su na zalihi. Rok isporuke je maksimalno 5 dana.
Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 15 sati šaljemo isti dan u slučaju plaćanja pouzećem, putem Paypala, Moneta ili kreditnom karticom. Narudžbe označene kao plaćanje po predračunu šaljemo čim primimo virman na TRR. Narudžbe zaprimljene vikendom i praznicima isporučuju se odmah sljedeći radni dan. Kod proizvoda kod kojih je posebno označen duži rok isporuke, to se uzima u obzir.
U slučaju naručivanja virtualnog e-proizvoda, dobit ćete ga unutar nekoliko sati nakon primitka prijenosa. E-proizvode dobivate na e-mail adresu koju ste unijeli prilikom narudžbe i na svoj korisnički račun na http://partypek.si/.
Ponuda proizvoda
Zbog prirode poslovanja putem svjetske mreže, ponuda stranice http://partypek.si/ ažurira se i mijenja često i brzo, no zbog velike potražnje ponekad može doći do greške i proizvoda nema u ponudi. zalihe, u kojem slučaju ćemo vas obavijestiti i akontacije vratiti kupoprodajnu cijenu. Cijene su prikazane kao redovne cijene i promotivne cijene. Redovne cijene su prodajne cijene preporučene od strane proizvođača ili uvoznika ili cijene koje ponuđač sam kreira. Vaša cijena je cijena koja se odnosi na online kupnju.
Trajanje ponude, cijene i popusti
Cijene proizvoda izražene su u eurima (EUR) i uključuju 22% PDV-a, dok za prehrambene proizvode cijene uključuju 9,5% PDV-a. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja niže navedenim načinima plaćanja pod navedenim uvjetima. Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu (tada i kupac prima e-mail o statusu Narudžba potvrđena). Od tog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca.
Sve akcijske ponude na web stranici vrijede do navedenog datuma ili do rasprodaje zaliha. Cijene su podložne promjenama bez prethodne najave.
U online trgovini http://partypek.si/ povremeno se objavljuju lozinke koje donose određene popuste:
• Popusti se mogu izraziti u postocima, fiksnim iznosima ili kao besplatni artikli.
• Popusti vrijede samo uz pravilno korištenje i na način objavljen na našim stranicama.
• Popusti se nikada ne zbrajaju jer su uvijek vezani uz jednu narudžbu. Isto vrijedi i za promotivni kod prilikom prijave na e-novosti.
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu i zaprimi je u elektroničkom obliku na svoju e-mail adresu. Od tog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca.
Proces kupnje
Kupnja u našoj online trgovini http://partypek.si/ je jednostavna i praktična. Kupnja i pretraga su jednostavni jer željeni proizvod možete brzo pronaći pomoću tražilice ili kroz potkategorije i filtere.
Kada pronađete proizvod koji želite naručiti kliknite »Dodaj u košaricu« i navesti količinu. Nakon što vaša narudžba sadrži broj artikala koje želite kupiti, ispunite obrazac za brzu kupnju ili se registrirajte i kupujte kao registrirani korisnik.
Moguće je plaćanje kreditnim karticama, pouzećem, predračunom i osobno preuzimanje.
Tvrtka PartyPek d.o.o. će prihvaćene narudžbe smatrati neopozivima. Uz svaku narudžbu ćete dobiti potvrdu narudžbe na e-mail odn obavijest da je narudžba u obradi. U slučaju pogreške prilikom kupnje, kupac može jednostavno ispraviti narudžbu, zamijeniti artikl ili odustati od kupnje.
Koraci procesa kupovine:
- korak – dodavanje proizvoda u košaricu
Dodajte proizvod koji želite kupiti u košaricu klikom na odgovarajući gumb (»Dodaj u košaricu«). Proizvodi su razvrstani po kategorijama (npr. po spolu, prema namjeni itd.), a možete ih pretraživati i pomoću tražilice. Za više informacija o odabranom proizvodu kliknite na naziv proizvoda. U košaricu možete dodati bilo koji broj proizvoda. Nakon što završite s dodavanjem, možete nastaviti s kupnjom kasnije ili dovršiti kupnju. U prvom slučaju proizvodi u košarici bit će spremljeni za kasniju kupnju. - korak – (OPCIONALNO) unos promotivnog koda
Klikom na košaricu, bit ćete preusmjereni na košaricu. Proizvode iz košarice možete po volji ukloniti (klikom na gumb [X]) ili promijeniti količinu tipkama +/-.
Ukoliko imate “promo kod” za popust, možete ga unijeti u polje “Kod za popust” i time smanjiti iznos vaše narudžbe. Promotivni kodovi se mogu dobiti na nekoliko načina. Putem reklamnih kampanja na PartyPek Facebook i Instagram profilu te putem web stranice http://partypek.si/. - korak – odabir načina plaćanja i dostave (registracija, unos adrese za plaćanje i dostavu)
Ako ste registrirani korisnik, unesite svoje korisničko ime i lozinku u polja ispod gumba “Prijava” u gornjem izborniku. Neregistrirani korisnici klikom završavaju kupnju upisom podataka u košaricu. Potvrdite unos svojih podataka klikom na gumb “Potvrdi”.
Adresa za dostavu naručene robe ispisuje se automatski i ista je kao adresa koju ste unijeli u obrazac s kontakt podacima. Ukoliko naručene proizvode želite primiti na drugu adresu (npr. na posao) ili ih nekome poslati kao poklon, u polju za dostavu kliknite na “Adresa za dostavu i plaćanje nisu iste” te unesite tražene podatke.
U tom slučaju, račun će biti poslan kupcu, a proizvodi primatelju. Samo znajte da ako paket šaljete na adresu koja nije kupčeva, nije moguće platiti robu prilikom preuzimanja. U ovoj fazi na vama je samo da odaberete između ponuđenih načina plaćanja - korak – plaćanje (provjera narudžbe, odabir načina plaćanja i potvrda ili završetak kupnje) – za plaćanje kreditnom karticom koristi se provajder Braintree (https://www.braintreepayments.com). Braintree prijavite se ovdje.
Prije nego što kliknete gumb “Predaj narudžbu” za završetak kupnje, još jednom provjerite je li količina naručenih proizvoda točna. Provjerite i adresu dostave. Odaberite odgovarajući način plaćanja u ovom koraku i kliknite na “Pošalji narudžbu”. Stranica vas preusmjerava prema odabranom načinu plaćanja, gdje upisujete podatke za plaćanje.
Potvrdu o uspješno predanoj narudžbi primit ćete na svoju e-mail adresu.
Kodovi za popust
Kod za popust ili promotivni kod donosi razne pogodnosti pri kupnji putem PartyPek online trgovine. Aktivni kod možete pronaći na naslovnici reklamne poruke, u PartyPek mailu ili u drugim medijima. Kod donosi razne pogodnosti, od raznih poklona do popusta. Svaki kod uvijek je vremenski ograničen i mora se koristiti unutar određenog ograničenog razdoblja, inače je nevažeći.
Korištenje koda za popust:
• Odaberite proizvode koje želite kupiti i stavite ih u košaricu.
• Na blagajni unesite kod za popust u polje “promotivni kod” i kliknite na gumb “potvrdi”.
• Za jednu kupnju može se koristiti samo jedan kod za popust.
• Kada unesete kod za popust, vrijednost koda za popust automatski se oduzima od cijene vaše narudžbe. Ostaje iznos koji još treba podmiriti.
Metode Plačanja
Ponuditelj omogućuje sljedeće načine plaćanja:
- Plaćanje pouzećem
Pouzećem je plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja paketa.
Plaćanje pouzećem moguće je samo ako korisnik želi da mu naručeni proizvod iz našeg prodajnog asortimana bude dostavljen na kućnu adresu u Sloveniji.
Ukoliko se odlučite za plaćanje pouzećem, pošiljka će biti dostavljena kurirskom službom od 08:00 do 16:00 sati! Ako niste dostupni na kućnoj adresi u ovom roku isporuke ili na adresi koju ste ostavili za izdavanje računa, prilikom narudžbe možete odrediti drugu adresu dostave jer nam je bitno da pošiljka bude dostavljena na adresu na kojoj ste dostupni ili postoji netko tko bi mogao preuzeti pošiljku. Ukoliko nitko nije dostupan na adresi dostave u trenutku dostave, dostavljač će ostaviti poruku o pošiljci i mjestu gdje je možete preuzeti ili dogovorite se s njim kada bi ga ponovno trebao pokušati isporučiti. U slučaju da kupac ne primi paket u roku od dva (2) radna dana, kupac je dužan o tome obavijestiti putem e-maila.info@partypek.siili na broj telefona 051 42 4646.
- Plaćanje po predračunu na poslovni račun davatelja
Korisnik može izabrati uplatu na naš poslovni račun. Odmah nakon predaje narudžbe, korisniku će biti poslana obavijest o sažetku prihvaćene narudžbe uz podatke potrebne za prijenos na naš TRR. Račun prima platitelj računa, a ne primatelj, ako se radi o drugoj osobi.
Korisnik se obvezuje podmirivati sve svoje obveze na transakcijski račun tvrtke PartyPek d.o.o. u roku od 2 dana nakon primitka računa. Plaćanje je moguće izvršiti putem Vašeg e-bank računa (npr. Klik, Bank[@]Net, itd.). Ako izvršite uplatu, uvijek je dobrodošlo da nas obavijestite.
Korisnik se obvezuje podmirivati sve svoje obveze na transakcijski račun tvrtke PartyPek d.o.o. u roku od 8 dana nakon primitka računa. U slučaju kašnjenja plaćanja, tvrtka zadržava pravo zaračunavanja zakonskih kamata na kašnjenje plaćanja od dana dospijeća plaćanja.
- Plaćanje računa na poslovni račun davatelja
Neposredno po predaji narudžbe, korisniku će e-mailom biti poslana obavijest o sažetku prihvaćene narudžbe. U roku od 5 dana od primitka narudžbe korisnik će na svoju adresu dobiti račun s uplatnicom i podacima za uplatu. Korisnik se obvezuje podmirivati sve svoje obveze na transakcijski račun tvrtke PartyPek d.o.o. u roku od 8 dana nakon primitka računa. U slučaju kašnjenja plaćanja, tvrtka zadržava pravo zaračunavanja zakonskih kamata na kašnjenje plaćanja od dana dospijeća plaćanja. - Plaćanje kreditnim karticama putem Paypal sustava
Plaćanje je moguće izvršiti putem Paypal sustava sljedećim platnim karticama:
o MasterCard platnom karticom,
o platnom karticom Visa i Visa Electron,
o platnom karticom American Express
o putem mobitela s Monetom
Paypal je način plaćanja VISA i Mastercard kreditnim karticama koji pruža 100% sigurnost za kupca. Ako naručite telegram i želite platiti putem PayPala, plaćanje možete izvršiti odmah. Uplata je vidljiva na našem PayPal računu u roku od nekoliko minuta. Ukoliko u roku od nekoliko dana ne primimo Vašu uplatu na naš PayPal račun, obavijestit ćemo Vas e-mailom ili telefonom na broj telefona koji ste ostavili prilikom narudžbe.
Na mjestu preuzimanja PartyPek d.o.o. (Sneberska cesta 58a, 1260 Ljubljana – Polje) moguće je plaćanje gotovinom ili platnom ili kreditnom karticom (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro). U tom slučaju nema troškova naplate.
Posebni uvjeti plaćanja kreditnom karticom:
Kupoprodajni ugovor (narudžba) pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju ponuđača i kupac mu može pristupiti u svakom trenutku slanjem zahtjeva na e-mail ponuđača info@partypek.si. Za provjeru podataka ili točnost dostave, kupac može nazvati ponuđača na njegov kontakt telefon 051 424646 / 040 701344 ili ga kontaktirati putem e-maila info@partypek.si.
Izdavanje računa
Tvrtka PartyPek d.o.o. nakon završene obrade narudžbe, šalje kupcu račun i to u pdf formatu na e-mail adresu kupca koju je naveo prilikom narudžbe. Način slanja računa je isti za slanje narudžbe kurirskom službom i za osobno preuzimanje.
Na računu je prikazana cijena i svi troškovi vezani uz kupnju te obavijest o pravu na odustanak od ugovora.
Kupac je dužan prije narudžbe provjeriti točnost podataka.
Cijena dostave
Cijena poštarine je jedinstvena i iznosi 4,99 eura. Kurirska služba ne naplaćuje dodatne troškove provizije, neovisno o načinu plaćanja kurirske službe.
Otkazati narudžbu
Nakon predaje narudžbe, kupac dobiva potvrdu narudžbe na svoju e-mail adresu u roku od jednog (1) sata od predaje. Kupac može obavijestiti o eventualnom otkazivanju narudžbe na e-mail adresu davatelja unutar jednog (1) sata nakon primitka potvrde narudžbe info@partypek.si ili nazovite na telefonski broj 051 424646. Ukoliko kupac ne otkaže narudžbu u dogovorenom roku, to znači da je sklopljen ugovor o kupoprodaji proizvoda između kupca i ponuđača (PartyPek d.o.o.).
Pružatelj usluga nudi korisničku podršku svakim radnim danom od 08:00 do 16:00 sati na broj telefona 051 42 46 46 i putem e-mail adrese: info@partypek.si.
Dostava proizvoda
Kupljene proizvode dostavit ćemo na bilo koju adresu u Sloveniji. Dostavu vrši GLS, Pošta Slovenije ili drugi dobavljač po izboru dobavljača. Za robu na zalihi, rok isporuke je od 1 do 5 radnih dana, a ukoliko robe nema na zalihi, korisnik se o tome obavještava prije završetka kupnje, kao io procijenjenoj odn. predviđeni datum isporuke.
Ocjene, mišljenja i preporuke
- Mišljenja, ocjene i preporuke kupaca dio su funkcionalnosti internetske trgovine i namijenjene su zajednici svih korisnika.
- PartyPek omogućuje bilo kojem korisniku internetske trgovine da napiše mišljenje, a PartyPek ga pregledava prije konačne objave. PartyPek neće objavljivati mišljenja ili priloge koji su na bilo koji način uvredljivi, neprimjereni ili koji, prema mišljenju PartyPeka, ne donose korist drugim korisnicima i posjetiteljima.
- Slanjem mišljenja ili komentara korisnik se izričito slaže s uvjetima korištenja mišljenja ili komentara te dopušta PartyPeku objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. PartyPek ima pravo koristiti sadržaj mišljenja ili komentara neograničeno vrijeme i za bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu PartyPeka, uključujući objavu u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Ujedno, autor mišljenja izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava na pisana mišljenja i komentare, te da se ta prava neisključivo i na neodređeno vrijeme prenose na PartyPek d.o.o.
Otkazivanje kupnje i povrat robe
Kupac može, u skladu s Članak 43. Zakona o zaštiti potrošača, u roku od 14 dana od primitka robe pisanim putem obavijestiti ponuđača o odustajanju od ugovora odn narudžbe i to na e-mail adresuinfo@partypek.si.
U slučaju ugovora na daljinu, potrošač (sukladno članku 43.č i 43.d ZVPot) ima pravo poduzeću poslati e-mail u roku od četrnaest (14) dana. info@partypek.si objavljuje da odustaje od ugovora bez obrazloženja svoje odluke. Rok se počinje računati jedan dan od datuma preuzimanja artikala.
Obrazac za odustanak od ugovora o artiklu dostupan je klikomovdje.
Potrošač mora robu vratiti poduzeću najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od narudžbe.
POVRATNA ADRESA: PartyPek d.o.o., Sneberska 58a, 1260 Ljubljana – Polje
Nakon primitka robe, tvrtka vraća potrošaču sve primljene uplate u skladu sa zakonom. Jedini trošak koji tereti potrošača u vezi s otkazivanjem narudžbe je izravni trošak povrata robe. Ne prihvaćamo uplate otkupnine i one se odbijaju nakon isporuke. Kada je u slučaju ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija roba isporučena na kućnu adresu u trenutku sklapanja ugovora, prodavatelj je preuzima o svom trošku prilikom eventualnog povrata, ako je zbog prirode robe robu nije moguće vratiti na uobičajeni način poštom.
Kupac mora obavijestiti putem e-pošte u roku od 14 dana info@partypek.si namjeru povrata proizvoda, a mi ćemo poslati upute za povrat. Kupac zatim ima 14 dana da vrati proizvod na našu adresu. U suprotnom, nažalost, ne možemo vratiti novac.
Povrat izvršenih uplata, uključujući i troškove dostave (osim dodatnih troškova zbog odabira vrste dostave koja nije cjenovno najpovoljniji standardni oblik dostave koju tvrtka nudi) izvršit će se u najkraćem mogućem roku, a najkasnije do u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Društvo vraća potrošaču primljene uplate istim sredstvom plaćanja kojim se potrošač koristio (a to je najčešće uplatom na transakcijski račun), osim ako potrošač nije izričito zatražio korištenje drugog sredstva plaćanja i potrošač snosi nema troškova kao rezultat.
Povrat izvršenih uplata, uključujući i troškove dostave (osim dodatnih troškova zbog odabira vrste dostave koja nije cjenovno najpovoljniji standardni oblik dostave koju tvrtka nudi – brza pošta) izvršit će se u najkraćem mogućem roku, a najkasnije nakon nego u roku od 14 dana od primitka poruke o odustajanju od ugovora. Društvo vraća potrošaču primljene uplate istim sredstvom plaćanja kojim se potrošač koristio (a to je najčešće uplatom na transakcijski račun), osim ako potrošač nije izričito zatražio korištenje drugog sredstva plaćanja i potrošač snosi nema troškova kao rezultat.
U slučaju odustajanja od ugovora kod kojeg je iskorišten bonus, kod za popust ili promo kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Na TRR korisnika vraća se samo maksimalno uplaćeni iznos. Prilikom odustajanja od ugovora, poklon bon se smatra sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon, a uplaćeni iznos se vraća na TRR korisnika.
Potrošač je dužan vratiti artikl prodavatelju neoštećen i u istoj količini, osim ako je artikal uništen, oštećen, izgubljen ili mu se količina smanjila bez krivnje potrošača. Potrošač ne smije nesmetano koristiti artikle do odustajanja od ugovora. Kupac može pregledati i testirati artikle u mjeri u kojoj je to potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje posljedica ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.
Potrošač nema pravo odustati od ugovora kod ugovora čiji je predmet artikal koji je proizveden prema preciznim uputama potrošača i prilagođen njegovim osobnim potrebama (personaliziran). Također nije moguće vratiti artikle koji zbog svoje prirode nisu prikladni za povrat, kvarljivi su ili im brzo ističe rok trajanja (prehrambeni artikli).
U iznimnim slučajevima, kada artikli nisu vraćeni sukladno ZVPot-u, potrošaču možemo ponuditi kupnju artikla uz odgovarajuću naknadu koja se utvrđuje zapisnikom po povratu. Kupnja snižene vrijednosti uzima se u obzir nakon potvrde kupca putem e-maila. Potrošač ima koristi od gore navedene naknade za otkup samo kada naruči drugi artikl iste ili veće vrijednosti.
Pravo na povrat novca u slučaju jamstvenih prava i materijalnih nedostataka pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (neslužbeni pročišćeni tekst).
Odustajanje potrošača od ugovora za artikle u setu
Ukoliko potrošač odluči odstupiti od ugovora za artikle koji čine set, može zatražiti zamjenu za isti set ili povrat novca za cijeli set. Potrošač može zamijeniti artikl iz seta u slučaju fizičkog nedostatka ili oštećenja artikla, ali ne može tražiti povrat novca za isti.
Činjenične pogreške
Potrošač može ostvariti svoja prava iz materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva (2) mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. U obavijesti o pogrešci potrošač mora pobliže opisati pogrešku i omogućiti prodavatelju da pregleda artikl. O nedostatku kupac može obavijestiti prodavatelja osobno, o čemu mu prodavatelj izdaje potvrdu, ili istu dostaviti u trgovinu u kojoj je artikal kupljen ili predstavniku prodavatelja s kojim je sklopio ugovor.
Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pokažu nakon isteka dvije (2) godine od isporuke artikla. Smatra se da je nedostatak na robi već postojao u trenutku isporuke ako se pojavi unutar šest (6) mjeseci od isporuke. Prava potrošača iz stavka 1. prestaju protekom dvije godine od dana kada je obavijestio prodavatelja o stvarnoj pogrešci.
Potrošač koji je ispravno obavijestio prodavatelja o pogrešci ima pravo zahtijevati od prodavatelja da:
- otkloniti nedostatak na robi ili vratiti dio plaćenog iznosa razmjerno nedostatku ili
- zamjenjuje neispravnu robu novom besprijekornom ili
- vraća uplaćeni iznos.
Pogreška je materijalna kada:
– proizvod nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu ili promet,
– artikal nema svojstva koja su potrebna za određenu namjenu za koju ga kupac kupuje, a koja su prodavatelju bila poznata ili su morala biti poznata,
– artikl nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane,
– prodavatelj je isporučio artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.
Kako se provjerava prikladnost artikla?
Provjerava se drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, a istovremeno i izjavama proizvođača ili oznakama na samom artiklu.
Kako stvarna pogreška stupa na snagu?
O svakom stvarnom nedostatku kupac nas mora obavijestiti s preciznim opisom u zakonskom roku te nam ujedno omogućiti pregled artikla ili povratom proizvoda ili nedvosmislenom fotografijom proizvoda (ovisno o artiklu obavještavamo kupca o tome tijekom samog postupka).
Povrat novca zbog materijalnog nedostatka može se tražiti ako se nedostatak pokaže u roku od dvije (2) godine nakon primitka robe. Kupac ima rok od dva mjeseca od otkrića nedostatka o tome obavijestiti prodavatelja i zatražiti utvrđivanje materijalnog nedostatka.
Za prijavu materijalne pogreške koristite e-mail adresu info@partypek.si.
Pravo na isticanje materijalnog nedostatka na artiklu pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
Rješavanje sukoba
Za rješavanje eventualnih sporova nadležan je sud.
Izvansudsko rješavanje sporova
Sukladno općim uvjetima korištenja elektroničkih komunikacijskih usluga, tvrtka PartyPek d.o.o. ne priznaje niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi privatni korisnik mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.
Ponuditelj koji se bavi internetskom prodajom na svojim web stranicama objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je dostupna online
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova i Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova.
Sigurnost
Kupnja i plaćanje putem online trgovine je sigurna.
Sve transakcije u online trgovini zaštićene su protokolom Secure Sockets Layer (SSL) i protokolom sigurne enkripcije podataka pomoću 2056-bitne enkripcije.
Radi vaše sigurnosti i bezbrižnosti, sva plaćanja platnom karticom obrađuju se u stvarnom vremenu uz trenutnu provjeru bankovnih podataka.
Svi podaci koje nam dostavite su šifrirani korištenjem SSL tehnologije enkripcije podataka. Ovaj napredni proces enkripcije podataka osigurava da osobni podaci ne mogu biti presretnuti dok putuju s vašeg računala na naše računalo ili s našeg računala u banku. Osobni podaci prenose se u kodiranom obliku s Vašeg računala na autorizacijski poslužitelj banke i ne pohranjuju se na poslužitelju davatelja. Kako biste provjerili je li vaš preglednik u sigurnom načinu rada tijekom naplate, potražite ikonu lokota u donjem kutu ili na kraju adresne trake u pregledniku.
Jamstvo
Proizvodi imaju jamstvo ako je to navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo vrijedi uz poštivanje uputa na jamstvenom listu i uz predočenje računa. Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenom listu ili na računu.
Informacije o jamstvu također se nalaze na stranici s prezentacijom proizvoda. Ako nema podataka o jamstvu, proizvod nema jamstvo ili su podaci trenutno nepoznati. U potonjem slučaju kupac se može obratiti ponuđaču koji će mu pružiti ažurne podatke.
Razmjena proizvoda
Ukoliko utvrdimo da vam veličina nekorištenog proizvoda ne odgovara, bez problema ćemo ga zamijeniti za odgovarajuću veličinu. U tom slučaju troškove dostave snosi kupac. I u tom slučaju proizvod mora biti nekorišten, neoštećen i u originalnoj ambalaži.
Privremena obustava usluga
Davatelj može privremeno obustaviti ili odstupa od uobičajenog servisnog rasporeda. Pružatelj usluga je dužan obavijestiti kupca koji je već naručio telegram odn mora objaviti obavijest na naslovnoj stranicihttp://partypek.si/.
U tim slučajevima kupac ne može tražiti odštetu.
E-bilteni i suglasnosti za primanje e-biltena partypek.si:
U internetskoj trgovini partypek.si, kojom upravlja tvrtka PartyPrk d.o.o., Sneberska 58a, 1260 Ljubljana – Polje, pridržavamo se načela transparentnosti i pažljivog postupanja s osobnim podacima u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR), u daljnjem tekstu uredba ) i Zakona o zaštiti osobnih podataka.
Sve informacije o upravljanju pojedinačnim privolama možete pronaći u nastavku.
Ispunjavanjem obrasca za prijavu na www.partypek.si e-vijesti o aktualnostima, novostima, ponudama i nagradnim igrama u organizaciji PartyPek d.o.o. ili čiji je priređivač druga pravna osoba koja organizira nagradnu igru u suradnji s internetskom trgovinom www.partypek.si, korisnik se obvezuje na davanje podataka koji se u skladu sa zakonom smatraju osobnim podacima.
U ovom slučaju to su: e-mail, ime i prezime.
Prilikom registracije korisnik ima mogućnost pristati na korištenje osobnih podataka u sljedeće svrhe:
- (OBAVEZNO) Suglasnost za praćenje vaših aktivnosti u online trgovini www.partypek.si:
- Eksport, pohrana i obrada podataka u alatu za marketinšku automatizaciju, koji nam pomaže u kontinuiranom praćenju vaših aktivnosti na stranicama internetske trgovine www.partypek.si, omogućuju nam obavljanje naručenih usluga, kontakt s vama vezano uz vaše aktivnosti na stranicama www.partypek.si, te agregirane i anonimizirane analize korištenja portala i njegovih sadržaja.
- Svi osobni podaci koriste se isključivo u svrhu obavljanja naših usluga, anonimizirane analize i optimizacije našeg poslovanja te nisu dostupni javnosti, osim u slučaju kada nam korisnik to izričito dopusti uz posebnu privolu za te svrhe.
- (OBAVEZNO) Privola za primanje www.partypek.si e-novosti o aktualnim trendovima, događanjima, novitetima i ostalim zanimljivostima vrijedi do otkazivanja i uključuje:
- i dalje budite prvi informirani o novostima i nadolazećim događanjima.
- uvijek dobiti informacije o svim aktualnim pogodnostima,
- nekoliko puta godišnje ćemo vas obradovati čestitkom
- korištenje podataka za slanje redovitih e-vijesti o aktualnim online trendovima na području koje pokriva naša internet trgovina
- korištenje podataka za povremeno slanje drugih sadržaja, poput obavijesti o događajima i slično
- izvoz, pohranjivanje i obrada podataka u alatu za marketinšku automatizaciju koji nam omogućuje slanje ovih e-biltena
- obrada podataka uz pseudonimizaciju (tako da se ne mogu pripisati određenoj osobi)
VAŠA PRAVA TEMELJENA NA DANIM PRISTANAKIMA
Pojedinac može u bilo kojem trenutku zatražiti od voditelja obrade osobnih podataka da trajno ili privremeno prestane koristiti njegove osobne podatke u prethodno navedene svrhe. Takav zahtjev možete u bilo kojem trenutku poslati na e-mail adresu info@parttypek.si i detaljno navesti koje privole želite opozvati.
Osim toga, on također ima sljedeća prava:
- pravo na pristup Vašim osobnim podacima koji su prikupljeni u vezi s njima, pri čemu voditelj obrade može koristiti sva razumna sredstva za provjeru identiteta pojedinca čiji su to osobni podaci, posebno u slučaju online usluga i online identifikatora
- pravo na ispravak netočnih podataka prikupljenih u vezi s tim, pri čemu voditelj obrade može koristiti sva razumna sredstva za provjeru identiteta pojedinca o čijim se osobnim podacima radi, posebno u slučaju online usluga i online identifikatora
- pravo na “zaborav”, odnosno brisanje svih podataka, ako su ispunjeni uvjeti iz članka 17. Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka
- pravo na prestanak korištenja osobnih podataka u svrhe izravnog marketinga, uključujući profiliranje
- pravo na donošenje autonomnih odluka o korištenju osobnih podataka na temelju automatizirane obrade
- pravo podnijeti pritužbu protiv voditelja obrade osobnih podataka nadzornom tijelu ako smatra da se obradom njegovih osobnih podataka krši Opća uredba o zaštiti osobnih podataka
POSTUPAK OSTVARIVANJA PRAVA
- Potpisivanjem privole korisnik je upoznat da sve gore navedene zahtjeve u vezi s ostvarivanjem prava u vezi s osobnim podacima može uputiti pisanim putem administratoru na e-mail adresu info@partypek.si.
- Također je obaviješten da u svrhu pouzdane identifikacije, u slučaju ostvarivanja prava u vezi s osobnim podacima, administrator može zatražiti dodatne podatke od korisnika usluge prorun.si, te može odbiti poduzimanje radnji samo ako on dokazuje da me ne može pouzdano identificirati.
- Također je obaviješten da voditelj obrade mora odgovoriti na zahtjev kojim ostvaruje svoja prava u vezi s gore navedenim osobnim podacima bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od mjesec dana od primitka zahtjeva.
- Pravila nagradne igre
Opće odredbe
Organizator nagradne igre je tvrtka PartyPek d.o.o., Sneberska cesta 58a, 1260 Ljubljana Polje (u daljnjem tekstu „organizator“). Sudionik nagradne igre je fizička osoba koja sudjeluje u objavljenim nagradnim akcijama (u daljnjem tekstu „sudionik“).
Pravo i pravila sudjelovanja u nagradnoj igri
Sudionici nagradne igre mogu biti fizičke osobe državljani Republike Slovenije. Jedan sudionik može sudjelovati u nagradnoj igri samo jednom. U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati osobe zaposlene kod priređivača nagradne igre i osobe zaposlene u drugim pravnim osobama povezanim s provedbom ove nagradne igre. Pravne osobe ne mogu sudjelovati u nagradnoj igri. U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati osobe koje ne prihvaćaju pravila nagradne igre. Smatra se da je sudionik prihvatio pravila nagradne igre sudjelovanjem u objavljenoj nagradnoj igri. Ukoliko je dobitnik nagrade maloljetna osoba, roditelj ili skrbnik mora potpisati izjavu kojom pristaje na preuzimanje nagrade. Za sudjelovanje u nagradnoj igri nije potrebna kupnja usluga ili proizvoda organizatora nagradne igre.
U slučaju da se nagradna igra odvija putem internetske društvene mreže Facebook, sve osobe koje su povezane s pojedinačnim Profilom na kojem se odvija nagradna igra u okviru internetske društvene mreže Facebook, odnosno sve osobe koje su kliknule na “” na ovom Profilu, može sudjelovati u nagradnoj igri Sviđa mi se” ili “Sviđa mi se”, osim ako tekstom najavljene nagradne igre nije drugačije određeno.
Izvlačenje i podjela nagrada
• Po završetku nagradne igre, među sudionicima koji zadovolje tražene uvjete za sudjelovanje, bit će dodijeljena nagrada na temelju slučajnog odabira računala ili komisije organizatora. Po želji organizator može biti prisutan.
• Nagrada je definirana u natječaju. Nagrada se ne može zamijeniti za bilo koju drugu nagradu ili za gotovinu.
• Dobitnik će o nagradi biti obaviješten e-mailom, te će je preuzeti kod organizatora. Dobitnik je dužan u roku od tri (3) dana pisanim putem potvrditi preuzimanje nagrade te dostaviti podatke potrebne za preuzimanje nagrade (ime, prezime, adresa, porezni broj i broj telefona) na adresu info@partypek.si. Ukoliko se dobitnik ne javi u roku od tri (3) dana, nagrada ide drugom dobitniku.
• Ako organizator nagradne igre u roku od tri (3) radna dana od trenutka kada dobitnik pošalje obavijest da je izvučen, iz bilo kojeg razloga (npr.: dobitnik izjavi da ne želi preuzeti nagradu, adresu ili e-mail adresa je nepotpuna ili netočna i sl.) ne primi sve potrebne podatke i izjavu da želi preuzeti nagradu, smatra se da dobitnik ne želi preuzeti nagradu te se organizator oslobađa od sve obveze u odnosu na dobitnika ove nagradne igre te stječe pravo raspolaganja nagradom u bilo koju drugu svrhu.
• Sudionici nagradne igre mogu odustati od sudjelovanja u nagradnoj igri za vrijeme trajanja nagradne igre, čime se njihovi osobni podaci brišu iz baze osobnih podataka. Za otkazivanje sudjelovanja u nagradnoj igri potrebno je podnijeti zahtjev na e-mail adresuinfo@partypek.si
• Organizator zadržava pravo izmjene pravila ukoliko to zahtijevaju razlozi tehničke ili komercijalne prirode ili razlozi na strani javnosti. O svim promjenama i novostima nagradne igre organizator će obavijestiti sudionike objavama na web stranicihttp://partypek.si/.
Zaštita osobnih podataka
Priređivač nagradne igre štiti sve osobne podatke dobivene od sudionika tijekom izvođenja nagradne igre sukladno propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka. Organizator može koristiti osobne podatke dobivene od sudionika isključivo u svrhe za koje su pribavljeni. Sudionik nagradne igre je suglasan da mu priređivač može slati obavijesti o ponudi priređivača. Sudionik ili njegov skrbnik ili zakonski zastupnik može u svakom trenutku opozvati svoju privolu za korištenje osobnih podataka dobivenih u nagradnoj igri u svrhu izravnog marketinga. Priređivač nagradne igre zadržava pravo organizirati dodjelu nagrada kao javni događaj. Sudjelovanjem u nagradnoj igri sudionik dopušta da se njegovo ime i adresa koriste u audio, foto i video materijalu organizatora nagradne igre. Dobitnik dopušta Organizatoru nagradne igre objavu njegovih osobnih podataka u medijima i na svjetskoj mreži radi obavještavanja o rezultatima izvlačenja ili preuzimanja nagrade.
Objava pravila nagradne igre
Dostavljanjem podataka putem obrasca za prijavu na ovoj stranici sudionici nagradne igre suglasni su da su upoznati s pravilima te se obvezuju postupati u skladu s pravilima nagradne igre. U slučaju bilo kakvog spora ili nejasnoće, ova pravila će prevladati nad bilo kojom drugom objavom, bilo u tiskanom, elektroničkom ili bilo kojem drugom obliku.
Zaštita osobnih podataka
Davatelj se obvezuje trajno čuvati sve osobne podatke korisnika sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1). Ponuditelj će osobne podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostale potrebne komunikacije. Podatke korisnika ni pod kojim uvjetima neće dati neovlaštenim osobama.
Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, i to na način da osigura odgovarajuću programsku (antivirusnu) zaštitu svog računala.
Davatelj koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja. Davatelj u te svrhe koristi 128-bitni SSL certifikat.
Komunikacija
Davatelj također može omogućiti registraciju ili pretplata na elektroničke vijesti i obavijesti. Korisnik je suglasan da ga Ponuditelj, prilikom prijave na elektroničke novosti i obavijesti, povremeno obavještava o novostima na web stranici i trgovini partypek.si, novostima u ponudi i promotivnim akcijama. Davatelj se obvezuje da neće na bilo koji način zlorabiti e-mail adresu korisnika niti je proslijediti trećoj strani. Za prijavu na novosti i obavijesti morate unijeti valjanu e-mail adresu. Nakon prijave na elektroničke vijesti i obavijesti, korisnik će dobiti e-mail s kojim će davatelj potvrditi pretplatu na elektroničke vijesti i obavijesti. Ponuditelj će na e-mail adresu korisnika slati novosti i obavijesti u opsegu i sadržaju prema vlastitom nahođenju. Korisnik se u svakom trenutku može odjaviti od primanja novosti i obavijesti klikom na poveznicu na dnu primljenih vijesti ili obavijesti. Pristigle vijesti i obavijesti su informativnog karaktera.
Davatelj će kontaktirati korisnika putem sredstava daljinske komunikacije samo ako je korisnik suglasan. Oglasna e-pošta sadržavat će sljedeće komponente:
• bit će jasno i nedvosmisleno označeni kao reklamne poruke;
• pošiljatelj će biti jasno vidljiv;
• razne akcije, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve, a ponuđač će također jasno odrediti uvjete sudjelovanja u njima;
• jasno će biti predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka.
• pružatelj će izričito poštovati želju korisnika da ne prima oglasne poruke.
Pritužbe i sporovi
Ponuditelj se pridržava važećih zakona o zaštiti korisnika te je dužan uspostaviti učinkovit sustav rješavanja pritužbi. Moguće pisane reklamacije na dokazanu nedosljednost odn o pogrešnom sadržaju pošiljke prilikom dostave telegrama porodilji korisnici isti šalju davatelju putem elektronske poštanske adrese info@partypek.si ili redovnom poštom na adresu: PartyPek d.o.o., Sneberska cesta 58a, 1260 Ljubljana – Polje.. Postupak rješavanja prigovora je povjerljiv.
Pisani prigovor mora biti dostavljen najkasnije u roku od sedam (7) dana od dostave telegrama i mora biti sadržajno precizno obrazložen. Istekom tog roka kupac gubi pravo tražiti povrat novca od pružatelja usluge. Ponuditelj je dužan u roku od pet (5) radnih dana potvrditi da je zaprimio prigovor, obavijestiti korisnika koliko dugo će isti trajati te ga obavještavati o tijeku postupka. Očekivani rok za rješavanje reklamacije je petnaest (15) dana, u suprotnom kupac može podnijeti reklamaciju Agenciji za pošto i elektronske komunikacije Republike Slovenije.
Ponuditelj se trudi da se eventualni sporovi riješe mirnim putem.
Ponuditelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nesrazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka da kupac ne pokrene spor pred sudom. Stoga pružatelj ulaže sve napore da se eventualni sporovi riješe mirnim putem.
Odricanje
Ponuditelj se trudi da podaci objavljeni na njegovim stranicama budu ažurni i točni. Unatoč tome, značajke proizvoda, rokovi isporuke ili cijene mogu se promijeniti tako brzo da pružatelj ne može ispraviti podatke na web stranici. U tom slučaju Ponuditelj će kupca obavijestiti o promjenama te mu omogućiti odustanak od narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.
Ponuditelj nije odgovoran za sadržaj recenzija proizvoda koje su napisali korisnici web stranice. Mišljenja i ocjene proizvoda mišljenje su pojedinca, a ne nužno gledište urednika web stranice Partypek.si.
Iako se ponuđač trudi osigurati točne fotografije prodajnih predmeta, sve fotografije treba shvatiti kao simbolične. Fotografije ne jamče karakteristike proizvoda.
Ponuditelj zadržava pravo izmjene uvjeta poslovanja u bilo koje vrijeme i na bilo koji način, bez obzira na razlog i bez prethodnog upozorenja.
pravna obavijest
Web stranicahttp://partypek.si/ i objavljeni sadržaji vlasništvo su davatelja odn davatelj je nositelj prava za njihovo korištenje i raspolaganje.
Zaštitni znakovi i znakovi usluga te logotipi (npr. robna marka PartyPek i logo PartyPek) objavljeni na web stranici vlasništvo su pružatelja ili pružatelj je nositelj prava korištenja i raspolaganja istima. Korisnik ne smije koristiti navedene robne i uslužne znakove te logotipe bez prethodnog pisanog dopuštenja davatelja.